Nasze Radio Logos nadaje. Program na 24.08.2016: Prof. T. Marczak: Przemówienie pod Konsulatem Niemiec - godz. 1:00, 10:00, 19:00, 24:00. Janusz Dobrosz: Polityczno prawne aspekty układu poczdamskiego - godz. 1:30, 10:30, 19:30. Prof. M. Dyżewski: Muzyczny ogród Panny Maryi - godz. 2:00, 11:00, 20:00. Prof. R. Szeremietiew: Geocywilizacyjne zagrożenia dla bezpieczeństwa Polski, cz. 1 - godz. 3:00, 12:00, 21:00. Prof. T. Marczak: Perspektywy rozwoju kwestii ukraińskiej, cz. 1 - godz. 3:30, 12:30, 21:30. Prof. T. Marczak, cz. 2 - godz. 4:35, 13:35, 22:35. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 1 - godz. 6:00, 15:00. L. Żebrowski: Zdrajcy i Bohaterowie, cz. 2 - godz. 7:15, 16:15. Dr S. Krajski: Polska i masoneria. W przededniu wielkiego krachu, cz. 1 - godz. 8:00, 17:00. Dr S. Krajski, cz. 2 - godz. 9:30, 18:30. Między audycjami muzyka.
Nasze Radio Logos - ramówka

Ostatnie komentarze
Z działu "Aktualności":
oraz z pozostałych stron:


Polecane artykuły
Najnowsze artykuły

Tagi

Aktualności

  

Zebrałem informacje o zniszczeniu polskiego samolotu pod Smoleńskiem w Rosji w 2010 r. (w którym zginął prezydent Polski Lech Kaczyński i kilkudziesięciu członków wyższego kierownictwa Polskiej). Rozmawiałem z polskim analitykiem, który powiedział, cytuję go, że istnieje ogromne podobieństwo tej historii i strącenia samolotu malezyjskiego. Mówimy o zachowaniu Rosji: zaprzeczaniu, manipulacji wrakiem i ciałami ofiar, braku zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu katastrofy, zabieraniu rzeczy osobistych ofiar katastrof.
28.07.2014r.


Prezentujemy wywiad, z dnia 24 lipca przeprowadzony przez Alexa Grigorieva, specjalistę z zakresu stosunków międzynarodowych, obronności i bezpieczeństwa, wywiadu, terroryzmu, i spraw jądrowych, z Cliffem Kincaidem, Dyrektorem Centrum Dziennikarstwa Śledczego AIM. Jest mowa w nim z o strąceniu samolotu malezyjskich linii lotniczych na Ukrainie oraz o matactwach Putina związanych z próbą zdjęcia z siebie odpowiedzialności z tej tragedii , podobnie jak to miało miejsce w Smoleńsku.

 

Po strącenie samolotu Malezji, zestrzelonym przez pocisk rzekomo wystrzelony przez prorosyjskich separatystów działających we wschodniej Ukrainie, kanał TV RT oferuje zagranicznym widzom zupełnie inną interpretację tragedii - oskarżając Ukrainę i Zachód. Sekretarz Stanu USA John Kerry nazywa kanał rosyjskiej telewizji RT (dawniej Russia Today) „tubą Putina”, która promuje putinowskie fantazje na temat tego, co się tam stało. Cliff Kincaid, dyrektor Center for Investigative Journalism, uważa, że w USA, RT działa czasem bardzo skutecznie.

 

Alex Grigoriev:  Czy Pańskim zdaniem, RT skutecznie zaszczepi w świadomość amerykańskiej opinii publicznej oficjalne stanowisko Rosji na temat strącenia malezyjskiego samolotu?

 

Cliff Kincaid:  RT odniosło sukces w Stanach Zjednoczonych ze względu na popularność programów, oglądanych w dziesiątkach milionów amerykańskich domów. RT jest znajduje się w ofercie największych firm telewizji kablowej co zapewnia dotarcie jej treści do kilkudziesięciu stacji telewizji publicznej, które są opłacane przez amerykańskich podatników. W rzeczywistości okazuje się, że amerykańscy podatnicy pomagają szerzyć propagandę Putina w Stanach Zjednoczonych. RT po prostu wprowadza w błąd ludzi, o tym, co się naprawdę dzieje. Przekonujące dowody sugerują, że to nie siły prorosyjskie zestrzeliły samolot. RT mówi, że to było coś zupełnie innego, że może Ukraina próbowała zabić Putina i Ukraińcy pomylili samolot Putina z malezyjskim. Jest to przykład [rosyjskiej] ich dezinformacji.

 

RT oferuje szeroką gamę kłamstw mających na celu oszustwo i wprowadzenie w błąd ludzi. Oczywiście, RT działa lepiej, niż inne „aktywne programy” z czasów radzieckich. Jej nazwa to "RT", a nie „Rosja Dzisiaj” aby ukrywać powiązanie z Rosją. Jej zachodni styl prezentowania informacji, z atrakcyjną grafiką, jest skierowany do amerykańskiej publiczności. Jeśli pamiętasz, ZSRR stosował dla osiągnięcia celów "postępowych" mieszkańców USA. Ale reżim Putina przemawia przede wszystkim i stara się wpływać na amerykańskich konserwatystów. Teorię o zamachu na Putina z RT została podchwycona przez niektórych amerykańskich komentatorów, którzy mają głównie konserwatywną publiczność.

 

AG:  Okazuje się, że RT ma wpływ nie tylko na kilku konserwatywnych amerykańskich dziennikarzy, ale także nastrój populacji USA?

 

CK:  Tak. Przykładem jest Pat Buchanan. Buchanan był dyrektorem ds. komunikacji w administracji Reagana. Pracowałem w Waszyngtonie w 1980 roku. Znam go. W tym czasie był zagorzałym antykomunistą. Jednak stał się obecnie jednym z najbardziej prominentnych zwolenników Putina. On jest prawdziwym przykładem ofiary propagandy. Buchanan twierdzi, że powinniśmy zapomnieć o sowieckiej przeszłości, i że Putin jest za budową nowoczesnego państwa demokratycznego. Buchanan mówi Putin jest światowym liderem Chrześcijaństwa, który opowiada się za tradycyjnymi wartościami. Jeśli Buchanan został oszukany, to trzeba zastanowić się, jak wielu amerykańskich konserwatystów można oszukać.

 

AG: Rosyjscy przywódcy i rosyjskie media wielokrotnie kłamali na temat sytuacji na Ukrainie. Najbardziej oczywistym przykładem: Władimir Putin początkowo zaprzeczył, że wojska rosyjskie zajęły Krym, ale później przyznał się do tego. Jak US odpowiada na te kłamstwa?

 

CK:  Po upadku komunizmu Amerykanie uważali, że czasy się zmieniły na lepsze w Rosji, i że reżim Putina stał się szanowanym członkiem społeczności narodów. Pod koniec 2012 roku, Kongres USA uchwalił ustawę na rzecz unormowania stosunków handlowych z Rosją, a Rosja stała się członkiem Światowej Organizacji Handlu. Putin promuje ideę, że Rosja jest godnym i szanowanym na arenie międzynarodowej graczem. Tutaj wielu z trudem uwierzy, że w rzeczywistości jest to prawie reinkarnacja starego reżimu sowieckiego. Trudno uwierzyć, że z Rosja nadal płyną kłamstwa, takie jakie znamy z czasów radzieckich. Ludzie nie mogli uwierzyć, że Putin jest po prostu kłamie: mają tendencję przyjmowania poglądu, że może, Moskwa zachowują swoją pozycję, i że jeśli popatrzeć na RT, a można zobaczyć coś, czego nie widzi się w amerykańskich mediach. Amerykańskiej opinii publicznej trudno jest zaakceptować fakt, że mamy nową "zimną wojnę", i że stary aparat Radziecki jest nadal tutaj.

 

AG:  Jeśli wróci Pan z do relacji o tragedii zestrzelonego samolotu z Malezji, amerykańskie i zachodnie media zwróciły uwagę na to, jak separatyści bezcześcili ciała ofiar. Rosyjskie media wolą milczeć na ten temat. Pańskim zdaniem, może ta katastrofa, może zmienić ocenę sytuacji przez amerykańską lewicę  i konserwatystów?

 

CK:  To zależy od tego, jak reagują zachodni przywódcy, w tym prezydent Obama. Myślę, że powinniśmy wykorzystywać nasze możliwości w zagranicznych środkach przekazu i powiedzieć prawdę o tym, co dzieje się w Rosji. Musimy też powiedzieć ludziom z całego świata. Jeśli ludzie zdają sobie sprawę, że zmiany w Rosji są kosmetycznej natury, że przestępcy nadal rządzą tym krajem, być może zobaczymy prawdziwe zmiany polityczne.

 

Zebrałem informacje o zniszczeniu polskiego samolotu pod Smoleńskiem w Rosji w 2010 r. (w którym zginął prezydent Polski Lech Kaczyński i kilkudziesięciu członków wyższego kierownictwa Polskiej). Rozmawiałem z polskim analitykiem, który powiedział, cytuję go, że istnieje ogromne podobieństwo tej historii i strącenia samolotu malezyjskiego. Mówimy o zachowaniu Rosji: zaprzeczaniu, manipulacji wrakiem i ciałami ofiar, braku zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu katastrofy, zabieraniu rzeczy osobistych ofiar katastrof. To znaczy, to się dzieje po raz drugi. W przypadku Smoleńska, polski rząd  zgodził  się na wersję  rosyjską, że to był błąd pilota, tragiczny wypadek. Ale moje źródła nie wierzą, uważają, że to było wcześniej zorganizowane zniszczenie samolotu, którego celem była likwidacja polskiego przywództwa antykomunistycznego. Czy stawimy czoła rzeczywistości i zrozumiemy Putina? To wymaga silnego przywództwa i uczciwego dziennikarstwa.

 

Niedawny wywiad z Billem Browderem, szfem Hermitage Capital, którego prawnik (Siergiej Magnicki - AG), zginął w wypadku spowodowanym przez władze rosyjskie. Powiedział, że kryminalny reżim z Moskwy okrada i niszczy ten kraj, ale jest w posiadaniu broni jądrowej. Kreml ma więcej broni jądrowej niż Stany Zjednoczone. Ile czasu zajmie zrozumienie tego Amerykanom?

 

http://americasurvival.org/2014/07/cliff-kincaid-interviewed-by-voa-about-putins-propaganda.html



/Tłumaczenie: Kazia i Artur/



Teksty objęte są prawami autorskimi i mogą być przedrukowywane po uprzednim wyrażeniu zgody przez redakcję, w tym celu prosimy o kontakt mailowy.

 

Nasze artykuły


 

 

Polecamy na podobny temat

 

Nieznane wydanie Faktów TVN z 12.04.2010 (?)

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=5533

 

SMS z miejsca katastrofy v. 2013, z życzeniami na Nowy Rok

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2975

 

Byliśmy w Smoleńsku

 

http://www.pomniksmolensk.pl/viewpage.php?page_id=11

 

Wszystkie nasze materiały na temat zamachu w Smoleńsku

 

http://www.pomniksmolensk.pl/infusions/tag_news_panel/news_tag.php?tag_id=20

 

Zamach w Smoleńsku arcyboleśnie prosta prawda - mało znane zdjęcia z miejsca Tragedii

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=3169

 

M: Antoni Macierewicz w Łodzi - Tragedia Smoleńska, stan badań

 

http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=4145

 

Nasze relacje z posiedzenia Zespołu Parlamentarnego

 

http://www.pomniksmolensk.pl/viewpage.php?page_id=43 


Komentarze
#1 | Artur dnia 28.07.2014
Jeden z Bandy - tak to wyraźny znak że wreszcie coś się zaczyna dziać... Pozdrawiam
#2 | Jeden z bandy dnia 27.07.2014
Prof Binienda doradcą Obamy
http://www.fakt.p...77243.html
#3 | Jeden z bandy dnia 27.07.2014
A tu rosyjska teoria:
Who Shot Down MH17? Max Kolonko Telling It Like It Is
"USA Today czy RUSSIA Today? - Kto mówi prawdę o katastrofie MH17"
http://www.youtub...lwowfe_EEA
#4 | Kazia dnia 27.07.2014
Henski, Witaj na naszym portalu, miło Cie widzieć. I masz rację, siła rażenia propagandy rosyjskiej jest jak widać ogromna, ale i rzeczone Centrum Dziennikarstwa Śledczego też jest opiniotwórcze, bo - z ostatniej chwili - Pat Buchanan przestał popierać Putina.. http://www.aim.or...n-worship/ W najbliższym czasie spróbujemy przybliżyć profil i cele działalności AIM, może i u nas, w Polsce, mogłaby powstać również instytucja wzorująca się na Centrum. Pozdrawiam.
#5 | henski dnia 27.07.2014
Strach pomyśleć jakie spustoszenie czyni ta ruska propaganda, w łebkach amerykańskich prostaczków, niepodejrzewających nawet przez chwilę, że takie łgarstwa są w ogóle możliwe. Po prostu oglądają i wchłaniają wszystko w stu procentach. Nawet samego Buchanana dopadło.
#6 | Artur dnia 27.07.2014
Mnie najbardziej zaskoczyła nie tylko treść samego wywiadu - który wyszukała Kazia, ale fakt że w USA mają coś takiego jak centrum Dziennikarstwa Śledczego. Czy takie coś byłoby do pomyślenia u nas??

Ka - masz rację, oby na lepsze.

Jacek - tak, mnie natomiast dziwi że RT działa tak swobodnie, ale to widać owoc demokracji w USA. Partie nazistowskie w USA też działają... Pozdrawiam
#7 | Jacek Mruk dnia 27.07.2014
Nie bez powodu uważają przeciętnego Amerykanina za analfabetę. Ta zaraza wkroczyła również do Polski skoro ciemnota wciąż masochistycznie wybiera złodziei by ich okradali.
Myślę że duży wpływ na to ma brak WIARY, bo to co reprezentują w większości uczestnicy Mszy , z Wiarą ma niewiele wspólnego.
Widocznie w cierpieniu i głodzie droga do oświecenia , bo taki będą tego konsekwencje.
Pozdrawiam
#8 | Ka dnia 27.07.2014
Kolejny głos o tym, że zniszczenie samolotu w Smoleńsku i zachiwanie Rosji zostało powielone po raz drugi na Ukrainie. Mamy opinię doświadczonego dziennikarza śledczego. Coś się zaczyna zmieniać wokół Smoleńska. Nareszcie. Pozdrawiam
Dodaj komentarz
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

ZALOGUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

ZAREJESTRUJ SIĘ aby móc dodać komentarz.

Powrót na stronę główną